Al funeral de la Reina
«¿Qui és aquesta?» Dos presentadors australians no saben identificar la nova ‘premier’ britànica
Es van arribar a preguntar si Liz Truss era algun membre de la «reialesa menor» o un dignatari local

Dos presentadors de notícies australians no van saber identificar la primera ministra britànica, Liz Truss, durant la retransmissió del funeral de la reina Isabel II aquest dilluns i es van arribar a preguntar si potser es tractava d’algun membre de la «reialesa menor» o d’un dignatari local.
«¿Qui és aquesta?» Va preguntar la presentadora de Channel Nine, Tracy Grimshaw, mentre Truss i el seu marit sortien d’una camioneta negra davant l’ abadia de Westminster.
«No ho sé, potser són membres menors de la reialesa, membres de... No puc identificar-los en aquest moment», va respondre el copresentador Peter Overton.
«Desafortunadament, no podem reconèixer a tothom», va dir Grimshaw. «Podrien ser dignataris locals; és difícil de veure. Estem mirant la part del darrere dels seus caps, principalment», va afegir.
Australian presenters Peter Overton and Tracy Grimshaw unable to identify UK PM Liz Truss. pic.twitter.com/uG0eQPqBqN
— Shahryar Sultan (@Shahryar_Sultan) 19 de septiembre de 2022
«Crec que ara estem arribant al final puntegut, com diuen, de...», Overton va fer un silenci abans d’afegir ràpidament: «M’acaben de dir que era Liz Truss, la nova primera ministra».
Notícies relacionadesTruss només ha estat al càrrec durant unes setmanes després de guanyar la contesa pel lideratge conservador després de la renúncia de Boris Johnson.
La reina va prestar jurament el 6 de setembre, només dos dies abans de la mort de la monarca.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- La nova vida de Lamine Yamal
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols
- Entrevista Javier Burón: «Necessitem un 30% de vivenda pública que costi un 30% menys que la de lliure mercat»
- Nou pontificat Lleó XIV alerta d’una «tercera guerra mundial per parts» i demana un alto el foc «immediat» a Gaza i Ucraïna