Entrenaments de combat
Bielorússia anuncia simulacres militars per avaluar la preparació de les seves Forces Armades
Explica que és «una de les maneres més efectives d’entrenar tropes i no representen cap amenaça ni per a la comunitat europea»
Guerra Rússia-Ucraïna, avui: última hora en directe

Bielorússia ha anunciat a primera hora d’aquest dimecres que les Forces Armades del país han iniciat una sèrie de simulacres sobtats per avaluar la preparació de la seva capacitat de combat davant una possible «crisi», segons ha comunicat el servei de premsa del Ministeri de Defensa.
«Ha començat un control sorpresa de les forces de reacció en les Forces Armades de Bielorússia, durant la qual les unitats i subunitats militars hauran de posar-se en alerta, marxar a àrees designades i fer tasques d’entrenament de combat», ha dit, tal com ha recollit l’agència de notícies TASS.
Notícies relacionadesEl Ministeri de Defensa ha destacat que les activitats en curs són «una de les maneres més efectives d’entrenar tropes i no representen cap amenaça ni per a la comunitat europea en el seu conjunt ni per als països veïns en particular».
Minsk també ha assenyalat que les forces involucrades «augmentaran gradualment, cosa que permetrà provar la seva capacitat per contrarestar les amenaces militars tant a terra com en l’aire». El servei de premsa ha explicat que està previst moure una quantitat important d’equip militar.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"