LA RECEPTA

Lluç amb salsa verda

1
Es llegeix en minuts

Sonia Pérez,treballadora de la parada Peix i Marisc Lourdes i Sergi, suggereix una recepta de peix: lluç amb salsa verda i cloïsses. Recomanen que es faci servir una cassola de fang.

INGREDIENTS

Lluç

Cloïsses

Ceba

All

Julivert

Vi blanc

Farina

Sal i pebre

Menta

PREPARACIÓ

Elaboreu un sofregit amb ceba, all i julivert. Tritureu-ho. En una olla prepareu-hi el caldo o fumet amb els caps del lluç i les espines. Deixeu-ho bullir.

Notícies relacionades

Barregeu el sofregit amb un raig de vi blanc i deixeu-ho evaporar. A la cassola de fang arrebosseu-hi el lluç amb farina, sal i pebre. Aboqueu-hi el fumet i el sofregit i deixeu-ho bullir cinc minuts. Incorporeu el lluç i les cloïsses als ingredients de la cassola i deixeu-ho coure durant vuit o deu minuts.

Com a toc final, decoreu-ho amb dues fulles de menta fresca. Es pot variar la recepta cuinant el lluç al forn.

Temes:

Gastronomia