'LOOKS' D'INFART
La model i 'dj' alemanya Micaela Schäfer mostra les seves armes a 'Interviú'
Miss Alemanya de l'Est es va donar a conèixer per aparèixer vestida amb rotllos de cel·luloide a la 'premier' de 'Men in Black 3' a Berlín

Micaela Schäfer. /
Micaela Schäfer va ser Miss Alemanya de l'Est i s'ha fet famosa pels seus 'looks' d'infart, també ha passejat el cos per diversos 'realities' de la televisió. A més, alfombra vermella on posa, escàndol que munta.
Amb escassa roba, 'body painting' o directament nua, Micaela ha descobert que li surt molt millor ensenyar pell que modelets en una passarel·la. Es va fer famosa amb l'estrena a Berlín de 'Men in Black 3'. ¿El seu delicte? Tapar el just i necessari amb rotllos de cel·luloide. ¡Impressionant!, com a la portada d''Interviú', on apareix aquesta setmana. La revista, a més, ofereix un suculent reportatge sobre aquesta noia, que seguirà fent parlar molt.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard