Helena Christensen treu el seu costat més sensual per promocionar el seu disseny

La supermodel llança la segona col·lecció de cotilleria per a Triumph

La ’top’ danesa posa amb alguns dels dissenys que ha creat per a la firma alemanya Triumph.

La ’top’ danesa posa amb alguns dels dissenys que ha creat per a la firma alemanya Triumph.

1
Es llegeix en minuts

La supermodel i fotògrafa Helena Christensen ha dissenyat la segona col·lecció de llenceria sota el seu propi segell 'Helena Christensen per a Triumph'. Per a aquesta tardor, la 'top' danesa que va formar part de la generació de les models dels anys 90, ha creat dues sèries completament diferents, que inclouen elements delicats: "En poques paraules, diria que la meva nova col·lecció és poètica, captivadora i audaç. Igual que en la meva última col·lecció, torno a treballar amb colors pastel. Aquests colors blanquejats em recorden els estils d'època, dels quals jo sóc una apassionada. Però com es pot veure, també m'agraden els colors forts i clàssics com el negre o l'ametista, que es poden trobar a la segona sèrie", explica aquesta dona que viu a Nova York amb el seu fill, i que també col·labora per a diverses oenagés com Oxfam. Entre les diferents propostes que ha creat Christensen, que complirà 45 anys el 25 de desembre vinent, destaca un sostenidor amb cèrcols del tipus 'bandeau'; un sostenidor de triangle sense cèrcols i un 'body sexi' amb un escot en forma de V i amb tancament a l'esquena perquè ajusti millor. Completa la sèrie una samarreta inspirada en l'alta costura, amb brodats de fil i cordó a les espatlles de malla. 'Elysia by Helena' és una sèrie que juga amb el dualisme de superfícies opaques i pures que aporta certes notes de misteri.