ANUNCI NADALENC

Freixenet presenta Sara Baras i José Carlos Martínez

La firma de cava prescindeix aquest any dels habituals actors de Hollywood que solia contractar cada any

José Carlos Martínez i Sara Baras.

José Carlos Martínez i Sara Baras.

2
Es llegeix en minuts

La firma Freixenetfusiona el flamenc de labailaorai coreògrafaSara Baras amb la dansa del director artístic de la Compañía Nacional de Danza,José Carlos Martínez, en l'anunci nadalenc del 2011, presentat aquesta nit a l'Escola de Música Reina Sofia de Madrid. La firma prescindeix aquest any de les habituals estrelles de Hollywood que cada any protagonitzaven el tradicional espot.

Una espectacularSara Baras dóna la rèplica aJosé Carlos Martínez en el repte interpretatiu que tots dos protagonitzen en l'anunci nadalenc titulatBarasMartinez: Darrere de les bombolles. Labailaora, abillada amb un vestit daurat de la dissenyadora Nuria Sardà, deixa el seu cos dialogar al ritme de la música d'Iván Llopis, seguida al compàs de la inspiració de la dansa de José Carlos Martínez, que ha preferit deixar-se el tors nu per a l'ocasió.

Amb aquest anunci, Sara Baras debuta als escenaris amb més desimboltura que mai, després d'haver estat mare fa sis mesos del seu fill, mentre que José Carlos Martínez s'estrena en el món del cava després d'haver estat nomenat director artístic de la Compañía Nacional de Danza el mes de setembre passat i haver estat ballarí estrella de l'Òpera de París des deñ 1997, en què va ingressar deu anys abans.

Ballar després de ser mare

Notícies relacionades

"Ha sigut més fàcil del que sospitava en un principi i ha resultat una dansa màgica. Tots dos hem utilitzat el nostre nervi per aconseguir l'objectiu i ens ha sortit una dansa feta amb el cor", ha subratllat una Sara Baras molt satisfeta per l'anunci que acabava de veure per primera vegada. Per la seva part, José Carlos Martínez ha reconegut que al cap de poc de començar ja hi havia "molta energia" entre ells i que, "com Sara diu, molts moments màgics". Sobre la seva maternitat recent, Sara Baras ha confessat que encara ha d'aprendre a separar la vida familiar de la vida professional, però que l'anunci de Freixenet li ha servit per tornar a posar els peus a l'escenari i a debutar l'any que ve.

Impulsar la dansa a Espanya

José Carlos Martínez ha matisat que amb la seva presència en aquest anunci vol aportar el seu granet de sorra per ajudar la dansa a Espanya. "No busco que em coneguin, sinó ajudar els ballarins del país", ha recalcat. Quatre ballarines de la Compañía Nacional de Danza es transformen aquí en bombolles, competint amb les bombolles de sabó que el creatiu Pep Bou ha ideat per a aquest anunci, dirigit pel britànic Howard Greenlagh, que també va elaborar el de les nedadores de sincronitzada del 2009, i sota la direcció creativa de l'agència de publicitat JWT, a càrrec d'Álex Martínez. L'anunci es difondrà l'1 de desembre vinent en totes les televisions espanyoles, la mateixa data en què es penjarà a internet un documental dels dos protagonistes, a través de la pàgina oficial d'aquesta firma de cava.