COSMÈTIC POLÈMIC

Les pestanyes postisses de Penélope Cruz fan que un dels seus anuncis sigui enganyós

1
Es llegeix en minuts
EFE / LONDRES

Un anunci protagonitzat per Penélope Cruz en el qual l'actriu parla de les "meravelles" d'un allargador de pestanyes viola les regles de la indústria publicitària, segons l'Advertising Standards Authority (ASA), el regulador britànic del sector.

La publicitat, en la qual s'assegura que el producte de la firma L'Oréal, pot estendre les pestanyes fins a un 60%, condueix a equívoc perquè no hi ha cap rètol que expliqui que Cruz porta pestanyes artificials enganxades a les seves naturals, tal com ha informat la BBC.

L'Oréal justifica la seva publicitat

Per a l'ASA, "no queda clar que el reclam es refereixi a un augment només en l'aparença de la longitud de les pestanyes", per la qual cosa es tracta de publicitat enganyosa.

Notícies relacionades

La marca de cosmètics L'Oréal ja ha sortit al pas i s'ha justificat en el fet que l'ús de pestanyes postisses en els seus anuncis és una "pràctica d'ús comú en la indústria publicitària".

En el polèmic anunci de la firma francesa, l'actriu espanyola més internacional apareix en una terrassa amb un telescopi. Cruz diu a l'espectador: "Imagina't, pestanyes que poden arribar fins a les estrelles".