Per a morros fins
3 bons restaurants per al cap de setmana: 11 Nudos, Rincón de Diego i La Tancada
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres adreces on disfrutaràs d’una gran taula:
7 bons restaurants de Sants que hauries de tenir al teu radar
Quaranta-quatre restaurants nous de Barcelona que no et pots perdre | MAPA
S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant podem anar? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants per al cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
11 Nudos
Vet aquí un d’aquells racons acollidors en un lloc tan inesperat com un centre comercial: la seva terrassa dalt de Les Arenes i la seva carta amb reminiscències gallegues mereixen la visita. Aquests són els plats que vam tastar quan vam estar a l’11 Nudos.
Rincón de Diego
El restaurant de Cambrils compleix ¡quatre dècades! i viu un trànsit entre la cuina de Diego Campos, de 71 anys, i la de Rubén Campos, de 42. És un període d’equilibri entre l’herència i el futur, un contrapès entre l’ahir i l’avui. Si traslladem la reflexió als plats, seria el salt del potatge (excel·lent) de llamàntol amb cigrons del Diego (2001) al romesco ‘thai’ de pescadors del Rubén (2016). Pau Arenós t’explica millor en quin moment es troba Rincón de Diego.
La Tancada
Després d’haver treballat amb Fran López a Villa Retiro i amb Xavier Pellicer a Can Fabes i passar per París, Menorca, Mèxic i Tailàndia, Xavi Montañés es fa càrrec de la gastronomia al càmping propietat de la seva família, al Poblenou del Delta. Compte amb la seva potent oferta arrossera, amb vuit possibilitats. En aquesta crònica sabràs quin va tastar Pau Arenós en la seva visita a La Tancada.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Barcelona Restaurant Restaurants Barcelona Delta de l'Ebre Cambrils Gastronomia On menjar avui
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
