Per a morros fins
3 bons restaurants de Barcelona per al cap de setmana: Ikoya, Sergi de Meià i La Balabusta
Si encara no has decidit on anar a dinar o a sopar, aquí tens tres llocs on disfrutaràs d’una gran taula
S’acosta el cap de setmana i sempre sorgeix el mateix dubte, la mateixa pregunta. ¿A quin restaurant anem? Nosaltres no tenim la resposta definitiva, però sí una que podria acostar-se bastant al que busques. Per això hem seleccionat tres restaurants on anar el cap de setmana. Són aquests. ¡A disfrutar!
Ikoya
Ikoya (avinguda de Cambó, 23) neix de la unió d’Hideki Matsuhita (Koy Shunka, una estrella Michelin) i Iñaki López de Viñaspre (Grup Sagardi). A l’enorme barra que envolta la cuina o a les taules de més enllà pots provar un producte excels passat per la ‘robata’, la graella de carbó nipona, com el ‘tataki’ de moll amb salsa ‘ponzu’ i el ‘wagyu’ japonès amb ‘sukiyaki’ mentre vas bevent qualsevol dels seus 50 sakes, un catàleg únic a la ciutat. Aquí t’ho expliquem tot sobre l’Ikoya.
Sergi de Meià
Sergi de Meià torna als focs en un local diferent, compaginant la seva tasca com a cuiner amb la presidència d’una fundació. El lema de la casa és ‘Cuina catalana desacomplexada’, i està ben triat. Cuina catalana amb personalitat que exemplifica de meravella la crema d’espinacs, que després explicaré, i el colomí/tripa de bacallà/fajol. Aquí t’expliquem què més es menja al restaurant Sergi de Meià.
La Balabusta
El nou restaurant de Ronit Stern i Rafael Campos (Auto Rosellón) juga amb els intensos i bons sabors de la ciutat israeliana i el seu entorn en plats elaborats amb productes de proximitat. Si vols saber com, aquí t’ho expliquem tot sobre La Balabusta.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Violència obstètrica Salut multa amb 6.000 euros un hospital de Barcelona per una cesària evitable «un divendres a la tarda»
- La fira de l’audiovisual més gran del món El congrés tecnològic ISE torna a batre rècord i tanca amb més de 92.000 assistents
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça torna a creuar-se amb l’Atlètic a semifinals de Copa del Rei
- Activitats obertes a tota la ciutat Els tractors prenen el centre de Barcelona: «Havíem de ser aquí, el consumidor ha de saber què menja»
- Frau als ‘park & go’ «No sé on ha estat el meu cotxe»: com els aparcaments fantasma enganyen clients a l’aeroport de Barcelona
