SERIÒFILS COMPULSIUS
Un passeig amb els zombis de 'The walking dead'
A Haralson, Geòrgia, on s'han rodat diverses temporades de la mítica sèrie d'AMC, els visitants disfruten caçant morts vivents
Tourist Amy Powers is approached by Walker Matthew Tomlin during The Walking Dead Tour of a Season 3 location of the AMC production in Haralson, Georgia, U.S. June 15, 2019. Picture taken on June 15, 2019. REUTERS/Chris Aluka Berry TPX IMAGES OF THE DAY /
Els fanàtics de ‘The walking dead’, ‘The walking dead’la novena temporada de la qual va acabar al març, continuen revivint diàriament les escenes de la mítica sèrie d’AMC en els autèntics decorats de Geòrgia on es va rodar.
A la localitatde Haralson porten diversos anys rebent visitants àvids d’una injecció d’adrenalina i apocalipsi zombi, en un ‘tour’ guiat a peu d’hora i mitja que inclou la visita a l’edifici on Rick Grimes (el xèrif protagonista) es va reunir amb el governador, o on els zombis van matar el rude caçador del sud Merle Dixon.
Notícies relacionadesUn altre al·licient del parc, al qual es pot accedir des de 28 euros, és que un maquillador professional et planti al coll una bona mossegada de mort vivent o també es pot caçar aquestes bèsties amb rifles de pega.
Segueix Extra a Facebook
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid