Dos mesos per enviar el producte
La devolució de les samarretes de Messi no suposarà grans pèrdues
Les peces de l’argentí de la temporada 2021-2022 van desaparèixer de les botigues oficials blaugrana a l’anunciar-se el seu fitxatge pel París Saint-Germain

Les samarretes del Barcelona de Leo Messi de la temporada 2021-2022 van desaparèixer de les botigues oficials blaugrana a l’anunciar-se el seu fitxatge pel París Saint-Germain i ara Nike serà l’encarregada de decidir la seva destinació un cop el club l’hi hagi tornat, tot i que no es calculen grans pèrdues econòmiques en aquest sentit.
El Barça té aproximadament dos mesos per enviar el producte, segons fonts de l’entitat, però la quantitat de samarretes del sis vegades Pilota d’Or que s’hauran de tornar no serà especialment significativa a causa que el nom i el número generalment s’estampa a la botiga.
Samarretes sense personalitzar
Així també ho asseguren responsables de les botigues blaugrana, que expliquen que Nike els envia d’una banda les samarretes sense personalitzar i, de l’altra, les làmines per fer-ho, i que van aconseguir vendre totes les samarretes de Messi de la temporada passada.
Per tant, només s’haurien de tornar a la multinacional nord-americana les del curs present que els dependents van estampar perquè lluïssin a les botigues com a reclam perquè els aficionats les compressin sense necessitat de fer la cua de l’estampació.
Aquest recurs comercial només s’utilitza, sempre segons aquestes fonts, amb els millors jugadors de l’equip i és evident que Leo Messi era l’emblema per excel·lència.
Làmines retallades
D’altra banda, els responsables diuen que les làmines amb el número i el nom se solen retallar per poder-les reutilitzar amb altres jugadors i que no es tornen a Nike. Això és el que va passar amb tots els jugadors referents que van marxar anteriorment, com va en el cas de Neymar, que una altra vegada es convertirà en company de Messi, aquesta vegada al PSG.
Segons diferents estudis, fins ara 8 de cada 10 samarretes que es venien del Barça portaven el ‘10’ de Leo Messi, la qual cosa suposava uns ingressos d’entre 20 i 30 milions d’euros per temporada per al club.
Aquest dimarts l’especialista en l’economia del Barça i director general de Diagonal Inversions, Marc Ciria, ha explicat a Efe que l’entitat està apostant molt per Memphis Depay comercialment i que ell «podria arribar a vendre 5 de cada 10 samarretes i així evitar que la caiguda de vendes anés més enllà del 30% a curt termini».
Dos mesos de vendes
Notícies relacionadesEl primer equipament del Barça de la temporada 2021-2022 es pot comprar des del 16 de juny. Així, l’afició blaugrana pràcticament ha tingut dos mesos per comprar la samarreta amb el ‘10’ de Messi a l’esquena.
Aquest estiu ha sigut habitual veure-la pels carrers de Barcelona mentre pràcticament tothom donava per feta la continuïtat del de Rosario. ¿Què en faran ara els seus propietaris?
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat