Jocs Olímpics d'Hivern 2018: Un virus intestinal posa en alerta Pyeongchang
El norovirus, que causa vòmits i diarrea, va obligar a posar en quarantena 1.200 agents de seguretat abans de la cerimònia inaugural dels Jocs

luge
El Comitè Organitzador dels Jocs Olímpics d'Hivern 2018 ha informat que ja hi ha 139 afectats pel brot d'un virus intestinal que té en alerta Pyeongchang (Corea del Sud).
La xifra de nous casos aquest dissabte és més baixa que la de dies anteriors, i per això les autoritats confien que l'episodi vagi a menys. El norovirus, molt contagiós i que causa vòmits i diarrea, no ha afectat, de moment, cap esportista.
El brot es va declarar abans de la cerimònia d'obertura dels Jocs de Pyeongchang 2018, i això va obligar a posar en quarantena 1.200 agents de seguretat. L'organització va haver de recórrer a militars per reemplaçar-los.
No hi ha esportistes afectats
Notícies relacionadesFins al moment, no consten casos d'esportistes afectats pel virus. Un brot similar en els Mundials d'Atletisme de Londres de l'any passat va provocar que atletes de diversos països es perdessin algunes competicions.
Nombroses autoritats estan col·laborant per tallar el brot de Pyeongchang, analitzant l'aigua i amb nombroses inspeccions en restaurants, hotels i allotjaments de treballadors i esportistes.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg
- Ser Ter Stegen i no jugar
-
Ofert per
- Imprudència La Guàrdia Urbana de Barcelona enxampa dos conductors a 118 i 120 km/h per la Meridiana
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan el lehendakari intervé en euskera
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Successos Cau una de les bandes de narcos de la marihuana més activa de Girona: 24 detinguts i 8.500 plantes requisades