ATLETISME

Pòquer de victòries de Sant Martí al Correbarri 2015

Més de 4.000 persones han participat en la quarta edició de la carrera popular, l'única prova en què els 10 districtes de Barcelona competeixen per veure quin és el més ràpid

El passeig marítim de Barcelona, ocupat pels participants del Correbarri.

El passeig marítim de Barcelona, ocupat pels participants del Correbarri. / CORREBARRI 2015

1
Es llegeix en minuts

Més de 4.000 persones han participat aquest diumenge en la quarta edició del Correbarri, una carrera popular de 10 quilòmetres única, ja que els atletes lluiten per conèixer quin dels 10 districtes de Barcelona és el més ràpid de la ciutat. I continua l'hegemonia, ja que Sant Martí ha conquistat per quart any consecutiu aquesta prova que transcorre en un circuit urbà entre Ciutat Vella i el passeig marítim de la capital catalana.

En la categoria masculina, el català Carles Catillejo, que ha representat Nou Barris, ha sigut el vencedor al parar el crono en 29 minuts i 55 segons, un temps que ha sobrepassat el rècord anterior. "Competir per equips fa que sigui una carrera molt especial. Per no interferir gaire en la classificació, vaig buscar els barris que a priori estaven més mal classificats. Em van dir que eren Nou Barris i les Corts. Com que a les Corts no hi tinc amics i a Nou Barris n'hi tinc un munt, l'elecció va ser molt fàcil. Pel que fa a la marca, m'ha sorprès. L'últim quilòmetre ha sigut molt ràpid i quan he vist que baixava dels 30 m'he dit: '¡Vinga!'", ha explicat al final de la competició.

Notícies relacionades

La també catalana Enka Viñas, de Sant Andreu, ha sigut la més ràpida en categoria femenina i, com Castillejo, ha aconseguit un nou rècord, que ha deixat en 38 minuts i 3 segons. "La carrera ha sigut dura però s'ha acabat bé i estic contenta", ha dit la campiona. "He corregut defensat el barri de Sant Andreu perquè hi tinc amics i m'he apuntat amb ells", ha afegit.

Després de Sant Martí, en segona posició ha quedat l'etern aspirant, l'Eixample, mentre que Sant Andreu ha pujat a la tercera plaça del podi per primera vegada. El districte guanyador s'ha determinat a partir de la suma dels punts segons els llocs d'arribada dels 35 primers corredors i de les 15 primeres corredores de cada districte.