Entrenar-se com un professional

La jove promesa del tennis Paula Badosa, al {Novaelite} de Barcelona. /
Alguns no es conformen només a mantenir-se en forma i aconseguir una bona condició. Alguns en volen més, volen entrenar-se com autèntics professionals i que els seus músculs es moguin sota els consells i la supervisió dels qui preparen algunes de les estrelles barcelonines de diverses especialitats esportives, sobretot del tennis, el futbol i l'atletisme. I és aquí quan sorgeix el Novaelite, un centre que a més a més s'ha especialitzat en la recuperació física d'esportistes lesionats.
Els qui van a les seves instal·lacions a Sant Gervasi busquen en la tecnologia l'eina per aconseguir els reptes que es plantegen. «Entre els nostres clients tenim esportistes professionals però sobretot practicants aficionats que es marquen un objectiu, com pot ser baixar els seus registres a les maratons. Algú que no hagi aconseguit baixar de les tres hores i que pretengui aconseguir-ho amb un programa dissenyat pels nostres preparadors amb sessions en sala i a l'exterior», explica Roberto Belilla, gerent de Novaelite.
Notícies relacionadesElls són els encarregats de la preparació de la tennista Carla Suárez i de la jove promesa Paula Badosa, així com de l'atleta Jaume Leiva i el triatleta Marcel Zamora, especialitzat en ironmans. «Però pel centre també hi passen futbolistes que, per exemple, volen millorar l'explosivitat i nosaltres els aconsellem», afegeix Belilla.
També s'ha especialitzat en la prevenció de lesions gràcies als seus programes de monotorització, que permeten a més disminuir el període de recuperació perquè els atletes puguin tornar aviat a la competició.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE