Mario Gómez

Gol fora de l'àrea

L'ariet del Bayern, lesionat gairebé tot l'any, ha estat més notícia per la seva nova i espectacular nòvia.

EL PETÓ DEL ’TORERO’. Mario Gómez i Carina Wanzung intercanvien mostres d’afecte a Munic.

EL PETÓ DEL ’TORERO’. Mario Gómez i Carina Wanzung intercanvien mostres d’afecte a Munic.

2
Es llegeix en minuts
PER ELOY CARRASCO

Mario Gómez, el

fill de Pepe Gómez, no surt tant a la premsa esportiva com l'any passat. El gran golejador Mario, el nét dels emigrants granadins José i Torcuata, ha estat moltes setmanes lesionat i ja no és titular al Bayern Munic.

L'esvelt Mario, moreno d'ulls blaus, maniquí esporàdic d'Hugo Boss, que segueix anant algun estiu a les barbacoes del seu cosí Hermann a Albuñán, a la falda de Sierra Nevada, ha estat últimament més notícia fora de l'àrea.

L'anomenattor-ero(torés gol en alemany) Mario, 1,90, nascut a Ried­lingen el 1985, que té promès un car­rer al seu nom al poble dels seus ancestres andalusos, va deixar fa quatre mesos la que va ser la seva nòvia des de l'adolescència. El trencament d'una dècada de relació amb la dol­ça morena Silvia Meichel, estudiant de Farmàcia, el va posar en els papers rosa, i encara més quan els teleobjectius el van caçar en posició de remat amb una felina rossa gairebé tan alta com ell. Carina Wanzung, 33 anys, com 33 és el dorsal de Mario, model de llenceria, 1,80 d'estatura. Va ser durant el Nadal passat. La parella va fugir de la neu germànica a la recerca de la sorra índica de les Maldives, òptim lloc per festejar en banyador.

«A Mario el veiem menys per aquí que a un helicòpter»,confessa amb humor la cosina Vanessa Sierra Gómez, que regenta amb Hermann La Hacienda del Marquesado, un complex de turisme rural a Albuñán. El poble té menys de 500 habitants, bona part dels quals van estar treballant a Alemanya o són els seus descendents, de manera que a Albuñán hi ha un cert accentbundes. Tant és així que fins i tot s'hi acaba de celebrar per primera vegada, de l'1 al 10 de març, la festa de la cervesa, com si allò fos ni més ni menys que Munic. «Braó a l'estil Baviera amb cervesa alemanya, 15 euros», es llegeix en els cartells promocionals.«Va agradar molt», apunta Vanessa.

A Albuñán confirmen la ruptura sentimental del cosí(«està amb una altra, sí»), a qui esperen veure aviat per allà.«A veure si practica el seu espanyol. El parla, és clar que el parla».Enyoren el parent, que jugarà dimarts contra el Barça perquè l'ariet que era titular, un altre Mario, el croat Mandzukic, està sancionat. I els encantaria el doble que el seu paisà torpedinés la il·lusió blaugrana, perquè aquest poble és principalmentmerengue, fet que va dividir bastants cors la temporada passada, quan el Bayern es va enfrontar al Madrid (i el va liquidar) també en les semifinals de la Champions.«Ha estat malaltó, el pobre-continua Vanessa-, amb això de la cama». Es refereix a l'operació al turmell dret a la qual es va haver de sotmetre l'estiu passat, i que ha condicionat el seu rendiment durant tota la temporada: només 13 gols en 24 partits.

Notícies relacionades

No obstant, dimarts, a la Copa alemanya, Gómez va jugar tan sols una estona i va marcar un delshat-trickmés ràpids de la història: tres gols en nou minuts. (Però Villa -sí, el del Bar­ça- el supera. Una vegada a San Mamés va fer els mateixos tres en cinc minuts, quan jugava al València).

Gómez, elsex symbol, l'animador rosa del vestidor del Bayern, tran-quil·la fàbrica plena de cònjuges estables, torna als titulars grans de la premsa esportiva en el pitjor moment per al Barça. H