Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Un error informàtic en la preinscripció de la meva filla

zentauroepp35840976 una usuaria delante de su ordenador con microsoft windows180621131918 / RICARD FADRIQUE
Neus González Vallés
El mes de maig vaig fer la preinscripció de la meva filla a un grau mitjà. El mes de juny va perdre la seva plaça al curs seleccionat en no haver aprovat l'ESO.
Entretots
La meva filla va fer els exàmens de recuperació els dies 4 i 5 de setembre i els resultats van sortir divendres 7. Tan aviat vaig saber que havia aprovat, vaig trucar a l'Institut Severo Ochoa d'Esplugues, on em van informar que el segon termini de preinscripcions s'havia tancat el dia abans.
Em van indicar que havia de parlar amb el Departament d'Ensenyament. Em vaig adreçar a Sant Feliu de Llobregat, on em van indicar que hauria d'haver fet la preinscripció mitjançant un correu electrònic que havíen enviat, i que jo no he rebut, i que havia acabat el termini el dia abans. També em van informar que he d'esperar a veure si queda alguna plaça el dia 12.
Com pot ser que el termini per inscriure els alumnes es tanqui abans de saber els resultats? Com pot ser que no hagi rebut el correu? Tinc coneixement que no som els únics afectats i sembla que hi ha hagut un problema informàtic, que el sistema hauria detectat que se'ns havia assignat plaça i ens havia eliminat del llistat de persones pendents, amb la qual cosa no em rebut el correu amb el que hauríem d'haver inscrit a la nostra filla.
L'única opció que em van donar al departament d'Ensenyament és esperar al dia 12. Quina culpa té la meva filla de l'errada en l'enviament dels correus? Quina culpa tenim de la dolenta organització? Exigeixo que la meva filla pugui fer la preinscripció i tenir les mateixes oportunitats que la resta d'alumnes.
Participacions delslectors
"Me ha sorprendido saber que León XIV estuvo en mi ciudad natal hace unos años"
Sandra Diago Castellón de la Plana
Mésdebats
El debat
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
- La factura de l’energia nuclear
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament
- Avís de la Guàrdia Civil: a partir d’ara, no es pot deixar això a la guantera del cotxe
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- LAMINE YAMAL, AITANA... La Pilota d'Or es concedirà el 22 de setembre
- Les claus de la inversió La nova llei de barris de Catalunya: ¿què és i quins municipis podran beneficiar-se'n?
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament