Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
Un xoc intencionat entre dos cotxes acaba amb un enfrontament al carrer i una detinguda
Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar després d'un suposat accident de trànsit. Això és el que va succeir aquest dissabte al vespre al passeig marítim, a ple centre de la localitat de la Costa Brava
El que se suposava que era un sinistre viari fortuït entre dos cotxes va acabar essent un xoc intencionat d'un Citroën contra un Mercedes que circulaven pels volts de dos quarts de vuit del vespre pel passeig d'Agustí i Font, a l'altura de l'ajuntament de Lloret de Mar.
En aquests vehicles hi anaven vuit persones: cinc en el primer cotxe i tres, a l'altre vehicle. Dos grups que van enfrontar-se enmig del carrer. Del segon vehicle en van sortir tres persones: una dona i dos homes i anaven armats amb dues pales i una destral. Aquests, segons testimonis, es van dirigir cap a l'altre cotxe, van començar a discutir-se i van atacar amb més duresa a un home. Aquest va resultar ferit i va rebre un fort trau al cap.
Arran dels fets, testimonis van alertar la Policia Local de Lloret de Mar que es va dirigir ràpidament fins al punt del que suposaven que era un accident de trànsit. Es van trobar el ferit, el van atendre i també van poder identificar alguns dels implicats. A la zona també es va personar el SEM i els Mossos d'Esquadra, com avança Lloret Gaceta.
Aquests últims es van fer càrrec del cas i van prendre declaració als participants en la batussa que quedaven a la zona. Pel que fa al ferit, els sanitaris el van evacuar a l'hospital comarcal de Blanes perquè el tractessin del trau.
Xoc intencionat
Els cossos policials van començar a indagar i el que van veure d'entrada no es tractava de cap accident de trànsit. Ambdós vehicles no van xocar per un tema accidental sinó que un va anar a envestir l'altre i ho va fer dues vegades. Ambdós cotxes anaven cadascun en un sentit de la marxa per aquest cèntric passeig de Lloret i el de la marca Citroën va xocar de forma frontal - lateral dues vegades contra el Mercedes amb la clara intenció de fer mal als seus ocupants i ho va repetir dos cops.
Notícies relacionadesEls Mossos d'Esquadra, d'altra banda, al cap de poca estona dels fets van poder detenir una dona de 49 anys implicada en els fets. El cos policial manté oberta la investigació de cas.
Tot apunta que en els dos vehicles hi anaven membres de dos grups i que l'incident podria estar relacionat amb alguna revenja per algun negoci il·legal, com ara, el narcotràfic. D'altra banda, els Mossos busquen els altres ocupants del vehicle on anava la dona per detenir-los pels fets del dissabte.
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Educació Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"
- Anàlisi L'atac d'Israel busca debilitar Iran en plena negociació nuclear amb Estats Units
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Transport públic Aprovat de forma inicial l'Estudi Informatiu per allargar el Trambaix a Sant Feliu de Llobregat
- La afició del Espanyol reacciona al fichatge de Joan Garcia pel Barça: "És un traïdor i li farem passar malament a Cornellà"
- UN RELLEU A LA PORTERIA El Barça paga la clàusula de 25 milions i fitxa Joan García, el porter de l’Espanyol