Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Per qué no s'equipa als professionals sanitaris, constantment exposats?

zentauroepp52856713 ume aeropuerto barcelona200319200602 / JORDI COTRINA

Helena López Serrano
Hi ha coses que no entenc. Per exemple, què fà l'exèrcit en les compareixences televisives? Per qué no s'equipa als professionals que estan constantment exposats i estan enfermant per aquesta raó, mentre els membres de la UME van protegits quan el risc d'aquests és relatiu? Està molt bé que netegin els aeoroports i d'altres infraestructures peró què pasa amb el personal dels ambulatoris i hospitals que són els que de veritat són indispensables?
Entretots
Racionalitzem els recursos perquè els virus no perdonen les errades humanes.
Participacions delslectors
"A la Ronda de Sant Antoni no s’ha respectat el pla aprovat pel veïnat"
M. Teresa Lozano Integrant del col.lectiu Sant Antoni vol Conviure
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos