Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"M'han posat una etiqueta i ja ningú m'escolta, la qual cosa em fa invisible"

Una mujer llorando / 123RF
Clàudia Marimon
Hi ha veus que no criden, que no s'enfilen als balcons amb pancartes, que només volen fer-se sentir. Els meus escrits no tenen un to ofensiu ni agresiu, al contrari, intento expressar-me amb claredat, tot i la duresa de les experiències que relato.
Entretots
No obtenir una resposta em fa invisible y vulnera el fet de poder ser escoltat i rebre una explicació.Tothom mereix ser escoltat, i encara més quan s´ha vist involucrat en situacions de violència i discriminació dels drets humans. Pero el silenci ha estat la resposta. Silenci, com una porta tancada. Silenci, com una paret que no ressona.
Per què? Perquè s'ha dit massa veritat i es pot implicar tant a autoritats com ajuntaments, perquè soc discapacitada, per la pèrdua d´un fill, i aixó fa que m´hagin posat una etiqueta i que alguns, automàticament, em situïn fora del mapa de la credibilitat.
Només volia que algu que llegís em digués: "Ho hem rebut, et sentim". En canvi, silenci institucional que pesa més que qualsevol injuria. Encara que el món calli, jo encara tinc veu.
Participacions delslectors
"La decisión de la OPA del BBVA sobre el Sabadell compete a intereses privados"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Mercat immobiliari Gonzalo Bernardos és molt pessimista amb el futur de la vivenda: «Veurem gent a...»
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Un tribut de luxe a Theodorakis al Barnasants