Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Medicamentos antigripales"
Epi_rc_es
Mercedes Muñoz Manuel
Estos días, viendo la televisión, me he dado cuenta de la gran cantidad de anuncios de medicamentos para la gripe y resfriado. Anuncian estos fármacos como si fueran golosinas o bombones y no lo son son: pueden ser poblemáticos para muchas personas. Eso sí, ponen la coletilla de que se lean las instrucciones del mismo y que, en caso de duda, se le pregunte al farmacéutico.Lo ideal sería que estos medicamentos fueran recetados por un médico. Pero, como eso no es posible, ya que cuando muchas veces se consigue cita la enfermedad vírica ya ha pasado o, lamentablemente, se ha complicado, lo mejor sería no publicitarlos por televisión, para que la gente no vaya a la farmacia y se compre el producto 'milagroso' anunciado, sino que se deje aconsejar por un profesional.
Entretots
Participacions delslectors
"Reyes Magos en Venezuela"
Pau Ferrer Barcelona
"Las ideas de Trump"
Carlos Urrutia Alonso Barcelona
Mésdebats
el problema de la vivenda
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá

