Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Per a qualsevol gestió amb el DNI és imprescindible comprovar-ne el propietari"

"Per a qualsevol gestió amb el DNI és imprescindible comprovar-ne el propietari"

El passat dijous dia 3 d'octubre, una dona es va presentar en una botiga Movistar de Màlaga amb un DNI robat ara fa un any, era el meu. En aquesta botiga, li van proporcionar un duplicat de la meva targeta de mòbil, escanejant el meu DNI, que és la mesura de seguretat que tenen, sense comprovar que la foto del DNI no corresponia a la persona que estava allà físicament.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Gràcies a aquest duplicat van accedir a les meves dades bancàries, intentant seguidament treure diners i fer una transferència en una oficina de la meva entitat bancària a Màlaga. En aquesta oficina, la persona que estava atenent al públic va demostrar la seva professionalitat, ja que es va adornar que la foto del DNI i la dona que demanava els imports no es corresponien, avisant a la directora de l'oficina, suspenent les operaciones i avisant ràpidament a la meva oficina de Barcelona.

Des d'aquí vull reclamar la importància, no només de demanar el DNI, sino de comprovar si la fotografia correspon amb qui el porta. Tot això ha suposat unes consequències que no s'haurien produït si l'empresa de telefonia hagués actuat correctamente.

Vull agrair l'eficacia i professionalitat de les treballadores de l'oficina de La Caixa de Màlaga, del meu gestor, i de la mossa d'esquadra que ens va atendre a la comissaria dels Mossos de Sant Andreu.

Participacions delslectors

Mésdebats