Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Endarrere aquesta gent tan ufana i tan superba

zentauroepp40389005 spanish prime minister mariano rajoy  r  speaks with with sp171002182950

zentauroepp40389005 spanish prime minister mariano rajoy r speaks with with sp171002182950 / JAVIER SORIANO

Les crítiques furibundes i irracionals del Partit Popular i Ciutadans al model educatiu català de la immersió lingüística, així com al procés cívic de normalització lingüística iniciat als anys 80 del segle passat (amb la primera i excel·lent Directora de Política Lingüística, Aina Moll), vénen de lluny.

No hi ha dubte que les darreres acusacions d'adoctrinaments contra el sistema educació català, per part del govern espanyol i l'unionisme oficialista a casa nostra, són terriblement injustes i malèvoles. De fet, el que realment pretenen el PP i Ciutadans amb l'aplicació de l'article 155 de CE, és iniciar -de forma brutal- el control ideològic neofranquista de les escoles catalanes i dels mitjans de comunicació públics catalans.

Participacions delslectors

Mésdebats