El debate
¿Què opines dels resultats electorals a Catalunya?
Envia'ns una carta

zentauroepp40703881 171027133450
Catalunya ha viscut unes eleccions en unes circumstàncies excepcionals, convocades pel president del Govern central, Mariano Rajoy, després de la proclamació de la DUI al Parlament, dins del paquet de mesures aprovades a l'empara de l'article 155 de la Constitució. Amb alguns dels exconsellers a la presó i part del Govern català, amb Carles Puigdemont al capdavant, a Brussel·les, Catalunya ha anat votar.
Envia'ns una carta amb la teva opinió sobre els resultats electorals.
Participacions delslectors
Puigdemont, lejos de la realidad

JORDI QUEROL Barcelona
¿Terrorismo?

JORDI QUEROL Barcelona
Comprar libros

JORDI QUEROL Barcelona
Puigdemont merece otro final

JORDI QUEROL Barcelona
Lágrimas y tristeza en Catalunya

JORDI QUEROL Barcelona
Mésdebats
El debat
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Higiene bucodental Com eliminar la tosca de les dents a casa: el truc dels dentistes
- El senzill truc per evitar que el teu gos pateixi un cop de calor
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Delta del Llobregat Poques aus, però un paradís per a la flora: ¿què hi ha ara a la llacuna de la Ricarda, afectada per l’ampliació de l’aeroport?