Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

Castanyada: panellets i castanyes calentes

{Campisan} (@{campisan}) ensenya castanyes i {panellets}.

{Campisan} (@{campisan}) ensenya castanyes i {panellets}.

Aquest any vindran més de gust les castanyes ben calentes i els moniatos rostits per l'arribada sobtada del fred. I els panellets que, en ser dolços ja venen de gust a quasi tothom a tota època. També ajudaran a fer front a les temperatures tan gèlides i contrastades amb les de feia a penes una setmana.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Les tradicions van unides a cada estació i es passen de generació a generació. Els més petits ara coneixen el Halloween i demanen més aquest tipus de celebració. Avui em comentava un company de feina que la festa, d'origen celta, té connotacions amb el terror però alhora amb l'humor. I penso com que acabem adoptant tradicions d'altres llocs, les adaptem a les nostres i si realment acabem mantenint l'esperit autèntic d'aquell primer origen o bé si l'adaptem a les nostres necessitats.

Aquesta tardor vindrà de gust parar-se a les parades de les castanyes i comprar-ne un cucurutxo per menjar-ne mentre es passeja pel carrer o ja a taula un cop arribats a casa. Tot i que aquest producte tan saludable i natural que es podria menjar tot l'any. De fet, a moltes cuines s'incorpora tot l'any. De la crema de castanyes se'n fa ús en molts menjars.

Participacions delslectors

Mésdebats