Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Abuso de señales acústicas"

Un rayo cae junto al Taihoro de Emirates Team New Zealand de la Copa América de vela, el martes en Barcelona. / America's Cup Television

Carles Ferrer
Los vecinos de la Barceloneta llevamos días teniendo que aguantar bocinazos estridentes de barcos del puerto, junto a los de los helicópteros a baja altura. Todo esto, por culpa de la celebración de la Copa América.
Entretots
¿No está prohibido el uso acústico sin necesidad? En fin, está visto que "poderoso caballero es Don Dinero".
Participacions delslectors
"No es justo que los que más aportan sean siempre los que menos reciben"
David Estévez Sanxenxo (Pontevedra)
Mésdebats
El debat
- Pronòstic delicat Operat d’urgència el ferit greu per l’atropellament de Cornellà
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick, sobre la rua multitudinària: «Em vaig quedar impressionat. Va ser increïble»
- SETGE SOBRE GAZA Vent en contra per a Israel: crítiques i aïllament de Trump a Macron passant per la premsa anglosaxona
- Protecció de la infància Els pederastes de la xarxa del Raval sabien que la víctima tenia 13 anys
- Quan falten dos anys per a les municipals Els alcaldes de Junts que endureixen les condicions del padró: «Hem declarat la guerra als okupes»
- EL GIRO D’ITÀLIA Ayuso torna a desafiar Roglic i li retalla un altre segon
- Fórmula 1 Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
- TEMPORADA CITYZEN EN BLANC El Crystal Palace guanya la FA Cup i deixa el City amb les mans buides
- DUEL AL PIZJUÁN El Reial Madrid converteix Dean Huijsein en el defensa més car de la seva història
- Tensió a Cornellà La conductora de l’atropellament múltiple, en llibertat