Fórmula 1
Alonso i Sainz il·lusionen a Imola a l’entrar entre els sis primers
El Gran Premi de l’Emília-Romanya es presenta com la primera gran oportunitat de la temporada per als pilots espanyols de la graella. Aston Martin incorpora aquest cap de setmana el seu primer paquet d’actualitzacions i Fernando Alonso els va imprimir ahir el seu segell personal per firmar el seu millor resultat en classificació en el que va de curs, un extraordinari top cinc que cobra moltíssim més valor veient el nivell dels grans, McLaren, Mercedes i Red Bull.
No va ser un resultat casual. Alonso va donar senyals durant les dues primeres rondes de la crono i Aston Martin va arribar a la Q3 amb els seus dos cotxes per primera vegada aquest any. Els millors resultats de l’asturià el 2025 eren els 12è d’Austràlia i el Japó; la progressió a Imola és enorme.
Carlos Sainz també es va exhibir a una volta amb el Williams i aquest diumenge arrencarà en sisena posició a la graella, per davant del seu company Albon. El balanç és positiu, tot i que li deixa un sabor agredolç, perquè veient el seu rendiment a la Q2, va poder optar al cinquè lloc d’Alonso, fins i tot al quart ocupat per Lando Norris.
- Supermercats L’origen del nom de Mercadona: ni 'mercat' ni 'dona'
- Sense embuts Barcelona llança ‘Poca Vergonya’, la campanya que assenyala els incívics al carrer
- Entrena a la pista de ball La festa runner més multitudinària de Barcelona: 900 corredors de marxa (literal) a la discoteca Sutton
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- La història real de la calçotada a Catalunya: tot va començar per un descuit
