Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

A favor de l'escola especial: La meva filla ha canviat quatre vegades de col·legi ordinari

mjibanez31057322 barcelona 14 09 2015 vuelta al cole en el institut ernest ll160623185625

mjibanez31057322 barcelona 14 09 2015 vuelta al cole en el institut ernest ll160623185625

Llegeixo que s'ha aprovat el decret de l'escola inclusiva. Jo n'era una ferma defensora d’aquest tipus d’escola fins que la meva filla, amb greus trastorns d'aprenentatge, ha anat creixent. En la actualitat fa segon de la ESO en una escola ordinaria, ja ha passat per quatre escoles diferents i probablement l’any vinent anirà per la cinquena, víctima de l’assetjament escolar. 

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

Ella és la nena “diferent” de la classe, blanc perfecte de les riatlles quan el professor no hi és. Només tinc bones paraules per l’ingent esforç que han fet aquestes escoles que, sense recursos, han aconseguit  que la meva filla avanci. Ara bé, en una societat malalta com la que tenim ara, on les families consenteixen tenir petits delinqüents que permanentment creuen tenir el dret de maxacar al més feble, l’escola especial té la seva raó de ser. 

Quan miro enrera, penso que maleït el dia que no vem optar per una escola especial. Senyors dirigents, baixin al sorral per veure la realitat abans de fer les lleis.

Participacions delslectors

Mésdebats