FINS A FINALS D'AGOST
Neix Platja d'Aro Portes Obertes, una campanya per atreure turistes
La iniciativa impulsada per l'associació d'empresaris sortejarà obsequis, experiències i estades per als visitants

foto 3649289
L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro i S’Agaró (Baix Empordà) ha creat ’Platja d’Aro Portes Obertes’, una campanya per incentivar el turisme després de la crisi sanitària. L’entitat, en col·laboració amb els establiments del municipi, ha impulsat aquesta iniciativa, en què es preveuen sortejar obsequis, experiències i estades al municipi amb l’objectiu d’atreure més visitants i pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària en el turisme. Una vegada superada la pitjor fase de la pandèmia i amb el pla de desescalada en marxa, el sector busca fórmules per atreure visitants i impulsar un dels motors econòmics de la Costa Brava, informa ACN.
L’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro i S’Agaró (Adema) ha decidit posar en marxa aquesta campanya amb l’objectiu de col·locar la població com a destinació. Platja d’Aro Portes Obertes és una iniciativa creada des de l’entitat en col·laboració amb els establiments del municipi.
L’associació, que treballa en el municipi des de fa 40 anys, compta amb la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població.
Fins a finals d’agost
La campanya comença aquest mateix dimecres i té previst allargar-se fins a finals d’agost.
El principal reclam de la campanya serà la celebració de sortejos setmanals de lots de regal a través d’Instagram. Els afortunats tindran l’oportunitat de disfrutar de diferents obsequis (vals de regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una nit o dues en diferents establiments de la població, amb serveis inclosos com esmorzar o spa) que es repartiran cada setmana. Els premis són fruit de la col·laboració dels establiments de Platja d’Aro que col·laboren amb la campanya.
Des de l’entitat organitzadora es mostren convençuts que aquesta campanya serà un «mirall» per a altres llocs turístics que vulguin reactivar el sector després de la pandèmia. L’associació recorda que Platja d’Aro és un dels pols d’atracció turística de la Costa Brava i que compta amb una oferta completa comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat.
‘Coronavirus avui’
Subscriviu-vos a la nostra ‘newsletter’ per conèixer tota l’actualitat i informació pràctica sobre el desenvolupament de la pandèmia i les seves repercussions
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"