Pandèmia mundial
Coronavirus a Espanya i el món: Última hora de la Covid | Notícies en DIRECTE
Els indicadors de la pandèmia evolucionen favorablement a Espanya i Catalunya malgrat lleugers augments en el nombre de casos, però amb descens en la taxa d’infecció. Avui el ministre de sanitat, Salvador Illa, augura en una entrevista que a finals d’estiu s’espera tenir una immunitat de grup amb el 70% de la població vacunada. Tot això el dia en què els primers camions amb 184.275 dosis de la vacuna de Pfizer han sortit de la planta de producció a Portage (Michigan) per iniciar la vacunació massiva als Estats Units.
EL PERIÓDICO segueix al minut les últimes notícies relacionades amb la Covid i les seves repercussions a Espanya i la resta del món:
Xina Catalunya Desescalada Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Virus
- Crisi a Teheran Trump sospesa una intervenció militar a l’Iran en suport a les protestes contra el règim
- Violència masclista Els Mossos han evitat el matrimoni forçat de 47 dones i nenes a Catalunya des del 2021
- Vies amb molt trànsit MAPA | Aquestes són les carreteres catalanes més perilloses per a les motos
- 670 litres per metre quadrat Dos anys de pluja en la mitjana històrica de Barcelona consoliden els eixos verds i prometen una primavera esplendorosa
- AQUESTA NIT A JIDDA El Barça busca assestar el cop final al Reial Madrid de Xabi Alonso en la final de la Supercopa
