Per anar a mítings
El Govern debatrà hores abans de l’inici de la campanya si permet trencar el confinament
La reunió aquest dijous de la taula de partits es produeix després de l’enrenou per la permissivitat per acudir a actes electorals a altres municipis
jregue41321434 barcelona 15 12 2017 pol tica preparativos con las urnas 190322194359
El Govern ha convocat una nova reunió de la taula de partits per a aquest dijous, poques hores abans de l’inici de la campanya electoral del 14-F, en la qual s’abordaran qüestions com si s’ha de permetre que els ciutadans trenquin el confinament municipal per assistir a actes polítics.
Fonts del Govern consultades per Efe han apuntat que en l’última cita, celebrada dissabte passat i de caràcter «tècnic», es va acordar celebrar una nova trobada més «política» abans de l’arrencada de la campanya de les eleccions catalanes del 14 de febrer, que tindrà lloc la mitjanit de dijous a divendres.
En la cimera, que se celebrarà de manera presencial a les 11.00 hores al Parlament, hi haurà el conseller d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència, Bernat Solé, i representants de tots els grups amb representació al Parlament català.
La reunió arriba en ple debat sobre si els ciutadans han de poder trencar el confinament municipal decretat per frenar la Covid-19 per assistir a actes polítics, una possibilitat que pretén preservar el dret a la participació política, però que molts partits qüestionen que sigui convenient en un context pandèmic.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
- Premi Cotxe de l’Any dels Lectors El Kia EV3, guanyador del Premi Cotxe de l’Any dels Lectors
- Nostàlgia mil·lennista La revista ‘SuperPop’ torna als quioscos amb una edició especial de Rosalía
