Carburants
Repsol avisa sobre el que farà amb el preu de la gasolina
Repsol compra cinc plantes renovables i eleva la seva cartera a 3.200 megawatts
La gasolinera que obre 24 hores i que preocupa les grans marques

Després de mesos de descontrol i pujada desmesurada del cost dels carburants, sembla que els preus de la gasolina i el dièsel s’han estabilitzat. Amb el litre dels dos productes pròxim als 1,50 euros, els temps en què se superaven els dos euros semblen haver quedat enrere.
No obstant, aquesta etapa d’inflació provocada per la crisi energètica i la guerra d’Ucraïna també ha servit per ampliar el catàleg de promocions de les principals companyies petroleres, les quals s’han hagut d’adaptar a aquest nou context de màxima competència proposant ofertes i descomptes per diferents vies.
Tornen els 20 cèntims
Una de les multinacionals que més ha evolucionat en aquest sentit ha sigut Repsol, que mitjançant campanyes de fidelització amb descomptes exclusius ha aconseguit mantenir-se a la superfície i en la lluita per dominar el sector. Precisament, l’última proposta de la marca liderada per Josu Jon Imaz té molt a veure amb aquesta captació i posterior retenció de clients.
Notícies relacionadesDes de Repsol han anunciat que l’abril vinent començarà ‘Energies connectades’, una nova promoció que servirà com a substituta de l’actual descompte de 10 cèntims que s’apliquen als seus combustibles. Tal com recull ‘El Economista’, la multinacional energètica oferirà fins a 20 cèntims per litre menys a les compres dels seus clients. Aquesta xifra, equivalent a la rebaixa que el Govern espanyol va aplicar fins a finals de l’any passat, variarà en funció del nombre de contractes segellats, és a dir, segons els serveis d’energia (electricitat, gas, butà, etc.) contractats amb la companyia.
Estamos preparando algo para hacerte la vida más fácil 🎉.
— Repsol (@Repsol) 22 de marzo de 2023
¡Te lo contamos muy pronto! Sigue atento a nuestras redes sociales. pic.twitter.com/E0nn1oRM8H
Cal destacar que aquesta nova oferta arriba després de l’èxit de Waylet, l’aplicació per a mòbils amb què Repsol ha aconseguit registrar més de sis milions d’usuaris interessats en l’obtenció de rebaixes en els seus proveïments i molts altres beneficis. Així, doncs, és possible que ‘Energies connectades’ també funcioni a través d’aquesta plataforma, la qual cosa faria augmentar la xifra de registres fins als vuit milions, tal com anticipen les previsions de la companyia.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers