Carburants

Repsol avisa sobre el que farà amb el preu de la gasolina

  • Repsol compra cinc plantes renovables i eleva la seva cartera a 3.200 megawatts

  • La gasolinera que obre 24 hores i que preocupa les grans marques

Repsol avisa sobre el que farà amb el preu de la gasolina
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Després de mesos de descontrol i pujada desmesurada del cost dels carburants, sembla que els preus de la gasolina i el dièsel s’han estabilitzat. Amb el litre dels dos productes pròxim als 1,50 euros, els temps en què se superaven els dos euros semblen haver quedat enrere.

No obstant, aquesta etapa d’inflació provocada per la crisi energètica i la guerra d’Ucraïna també ha servit per ampliar el catàleg de promocions de les principals companyies petroleres, les quals s’han hagut d’adaptar a aquest nou context de màxima competència proposant ofertes i descomptes per diferents vies.

Tornen els 20 cèntims

Una de les multinacionals que més ha evolucionat en aquest sentit ha sigut Repsol, que mitjançant campanyes de fidelització amb descomptes exclusius ha aconseguit mantenir-se a la superfície i en la lluita per dominar el sector. Precisament, l’última proposta de la marca liderada per Josu Jon Imaz té molt a veure amb aquesta captació i posterior retenció de clients.

Notícies relacionades

Des de Repsol han anunciat que l’abril vinent començarà ‘Energies connectades’, una nova promoció que servirà com a substituta de l’actual descompte de 10 cèntims que s’apliquen als seus combustibles. Tal com recull ‘El Economista’, la multinacional energètica oferirà fins a 20 cèntims per litre menys a les compres dels seus clients. Aquesta xifra, equivalent a la rebaixa que el Govern espanyol va aplicar fins a finals de l’any passat, variarà en funció del nombre de contractes segellats, és a dir, segons els serveis d’energia (electricitat, gas, butà, etc.) contractats amb la companyia.

Cal destacar que aquesta nova oferta arriba després de l’èxit de Waylet, l’aplicació per a mòbils amb què Repsol ha aconseguit registrar més de sis milions d’usuaris interessats en l’obtenció de rebaixes en els seus proveïments i molts altres beneficis. Així, doncs, és possible que ‘Energies connectades’ també funcioni a través d’aquesta plataforma, la qual cosa faria augmentar la xifra de registres fins als vuit milions, tal com anticipen les previsions de la companyia.