Facturació a Terrassa

Dogfy Diet, la marca de menjar per a gossos, factura més d’11 milions el 2022

En un comunicat, la ‘start-up’ amb seu a Terrassa ha assegurat que espera també augmentar el nombre de treballadors fins als 300

Dogfy Diet, la marca de menjar per a gossos, factura més d’11 milions el 2022
1
Es llegeix en minuts
EFE

La marca de menjar per a gossos Dogfy Diet ha facturat més d’11 milions d’euros el 2022, una xifra que suposa triplicar l’aconseguida un any abans, mentre que estima arribar als 27 milions aquest 2023.

En un comunicat, la ‘start-up’ que opera a Espanya, Itàlia i França ha assegurat que espera també augmentar el nombre de treballadors fins als 300.

La firma de menjar per a gossos té més de 30.000 clients, dels quals el 20% provenen dels dos mercats internacionals i esperen que el 2023 aquest percentatge augmenti fins al 40%.

L’empresa ha destacat que per als pròxims mesos tenen previst estendre el seu model de negoci, basat en la subscripció mensual, a nous països europeus per «aconseguir convertir-se en l’empresa referent en menjar cuinat per a gossos a tot Europa».

El coconseller delegat de Dogfy Diet, Gonzalo Noy, ha remarcat que «en els tres anys transcorreguts des del llançament de Dogfy Diet s’ha experimentat un creixement exponencial que ha permès multiplicar els resultats any rere any».

Notícies relacionades

En els pròxims mesos, Dogfy Diet inaugurarà una nova nau a Terrassa (Barcelona), totalment automatitzada, per separar les àrees de producció i té previst millorar l’automatització de la seva fàbrica central, ubicada també a Terrassa, de més de 3.000 metres quadrats, que va estrenar la primavera passada.

Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa