Entitats

Aquesta és la carta que milions de clients de CaixaBank estan començant a rebre

Als usuaris se’ls informa d’un conjunt de modificacions en les condicions que els vinculen al banc

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona.

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona. / JOSEP GARCÍA

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els milions de clients del compte Dia a Dia de CaixaBank han rebut una carta els últims dies en la qual se’ls informa d’un conjunt de modificacions en les condicions que els vinculen a l’entitat financera.

En concret s’alteren les condicions sobre el descobert tàcit, la compensació pels costos de reclamació per impagament, el servei en caixa i les millores en la seguretat dels pagaments efectuats via digital, a través de l’aplicació CaixaBankNow. 

Mentre que la prestació del servei en caixa entrarà en vigor de manera automàtica, la feta mitjançant caixers automàtics i CaixaBankNow es regirà per autoservei i sense cost addicional. Sí que tindrà un cost addicional el servei de caixa a la finestreta, que serà de 2 euros per operació, ja que comporta la intervenció d’un gestor comercial, segons justifica l’entitat. 

Notícies relacionades

Aquesta comissió s’hauria d’afegir a les que comporten les operacions per aquesta via, a més de la quota del compte Dia a Dia. En quedaria exempta en el cas de no poder fer-se en un caixer automàtic per una incidència.   

Aquestes comissions no afecten els clients que tinguin més de 65 anys (en les seves cinc primeres operacions mensuals), els menors d’edat, les persones discapacitades ni els titulars dels comptes HolaBank, compte de pagament bàsic, social o d’inserció.