Entitats
Aquesta és la carta que milions de clients de CaixaBank estan començant a rebre
Als usuaris se’ls informa d’un conjunt de modificacions en les condicions que els vinculen al banc

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona. /
Els milions de clients del compte Dia a Dia de CaixaBank han rebut una carta els últims dies en la qual se’ls informa d’un conjunt de modificacions en les condicions que els vinculen a l’entitat financera.
En concret s’alteren les condicions sobre el descobert tàcit, la compensació pels costos de reclamació per impagament, el servei en caixa i les millores en la seguretat dels pagaments efectuats via digital, a través de l’aplicació CaixaBankNow.
Mentre que la prestació del servei en caixa entrarà en vigor de manera automàtica, la feta mitjançant caixers automàtics i CaixaBankNow es regirà per autoservei i sense cost addicional. Sí que tindrà un cost addicional el servei de caixa a la finestreta, que serà de 2 euros per operació, ja que comporta la intervenció d’un gestor comercial, segons justifica l’entitat.
Notícies relacionadesAquesta comissió s’hauria d’afegir a les que comporten les operacions per aquesta via, a més de la quota del compte Dia a Dia. En quedaria exempta en el cas de no poder fer-se en un caixer automàtic per una incidència.
Aquestes comissions no afecten els clients que tinguin més de 65 anys (en les seves cinc primeres operacions mensuals), els menors d’edat, les persones discapacitades ni els titulars dels comptes HolaBank, compte de pagament bàsic, social o d’inserció.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers