DISTRIBUCIÓ
Mercadona invertirà aquest any 250 milions en l'obertura de 60 nous súpers i 30 reformes
La companyia presidida per Juan Roig ja té 1.521 botigues en total
Mercadona té previst invertir aquest any 2015 un total de 650 milions d'euros, dels quals 250 milions seran per a l'obertura de 60 nous supermercats i 30 reformes, segons ha informat la companyia valenciana en un comunicat.
L'empresa va invertir 190 milions d'euros el 2014 per a la inauguració de 60 nous supermercats, cosa que li va permetre tancar l'any amb un total de 1.521 botigues, enfront de les 1.467 del 2013.
Amb les 60 obertures realitzades, la companyia té presència en 48 províncies de 17 comunitats autònomes. La més recent ha sigut la d'Euskadi, on ha inaugurat en l'últim trimestre tres nous supermercats a Vitòria-Gasteiz.
Temes:
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- El tauler geopolític La UE i la Xina tornen a les tensions per les diferències sobre el comerç i Ucraïna
- Insectes El millor truc per fer fora els peixets d’argent de casa nostra
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- De l’oblit al culte: aquests videojocs van ser un fracàs, però avui marquen tendència
- L’inici de la ronda francesa El Tour s’estrena amb un esprint i molts candidats al groc
- Esther, la ‘pencaire’ que lidera Espanya