LA RECEPTA
Peus de porc farcits de bolets i botifarra

Isaac Salmerón i Manu López, que mostra el plat. /
Manu López, xef del restaurant Freak&do (Restaurant i Copes), del qual és gerent Isaac Salmerón, ofereix aquest plat deliciós. El restaurant és al carrer Rubén Darío, 25-27.
INGREDIENTS (4 persones)
4 peus de porc partits
2 cullerades de pebre en gra i 2 de pebre fumat
2 fulles de llorer
1/2 ceba
3 grans d'all
1 botifarra de perol
150 grams de bolets de temporada
Notícies relacionadesPREPARACIÓ
Es posen tots els ingredients en una olla amb 4 litres d'aigua, excepte la botifarra i els bolets. Es bullen d'una hora i mitja a dues a foc lent, fins que els peus quedin tendres. Es retira l'aigua i es deixen reposar, es desossen i trinxen i s'estenen sobre un paper film fins a aconseguir una massa compacta. Se salten els bolets i la botifarra sense la pell, es trosseja i s'estén sobre la massa dels peus. S'enrotlla intentant que quedi com un caneló. Es deixa refredar 15 minuts, i 15 més a la nevera. La salsa s'elabora amb porros i carquinyolis.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores