glops d'aperitiu
4 vermuts per disfrutar de la vida
Seleccionem les temptadores novetats de Martini, El Bandarra, Yzaguirre i Castell del Remei. ¡Salut!

zentauroepp55982718 combo onbcn201125161402
Sempre hi ha ganes de vermut. Aquell moment de relax és tan agraït que no hi ha pandèmia que pugui amb ell. Així que hem seleccionat quatre vermuts per disfrutar de l’aperitiu i de la vida glop a glop. I als confinaments, restriccions, coronavirus, escalades i desescalades, punyalades. ¡Salut!
1. Martini Vibrant i Martini Floreale
Vermuts... ¡sense alcohol!
Martini ha llançat els vermuts sense alcohol Vibrante i Floreale. El primer és vermellós i contundent en boca, afruitat i equilibrat amb notes a bergamota; i el segon, daurat i amb aromes florals, s’inspira en la delicadesa de la camamilla i és lleuger i fresc. Elaborats amb els vins usats en els vermuts de la marca, l’alcohol es retira del vi i la infusió es fa de manera natural amb botànics de diversos llocs del món.
Martini Vibrant i Martini Floreale. 10,49 €
2. El Bandarra
Per donar la llauna amb olives i musclos
¿Què és un vermut sense un pica-pica? Un plaure a mitges. Per completar aquest gust, El Bandarra, que sempre s’ha destacat per les seves divertides ampolles, caixes de fusta multiusos i glaçoneres-bidó, ha preparat una llauna d’aspecte ‘vintage’ que inclou una ampolla de vermut vermell d’un litre, unes olives i uns musclos. Ideal per compartir-la donant la llauna (aquesta llauna) a la teva gent a l’hora del vermut.
El Bandarra. 25,95 € (llauna amb ampolla, olives i musclos).
3. Yzaguirre Blanc i Negre Reserva
Amb 12 mesos de criança en barrica
Yzaguirre és una de les marques de vermut amb més fama entre els addictes a aquesta beguda. Dos dels seus ‘hits’ són el Blanc Reserva i el Negre Reserva: notes especiadas, aromàtiques i amb tocs de fusta i herba que aporten records de fruita madura. A més, els seus 12 mesos de criança en barriques de roure els confereixen la consistència i el caràcter.
Yzaguirre Blanc i Negre Reserva. 10,50 €
4. Castell del Remei
Recuperant una antiga recepta
Notícies relacionadesUna selecció de vins de macabeu i botànics com l’herba santa, la genciana, l’herba gitanera o el card beneït i espècies com la nou moscada el safrà o la pell de taronja macerades entre un i tres mesos formen part de Vermut Clàssic de Castell del Remei, un vi aromatitzat que recupera una recepta històrica del celler. De color ambarí fosc i brillant, és molt aromàtic, amb moltes notes de fruita i espècies i un sabor dolçàs i amarg alhora. L’etiqueta recorda a principis del segle XX, quan Castell del Remei era coneguda als anys 20, a més de pels seus vins tranquils, per l’elaboració de licors i vermuts.
Vermut Clàssic Castell del Remei. 8,95 €
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Infraestructures El Govern reactiva el projecte d'allargar la C-32 fins a Lloret de Mar
- MATERNITAT Investigadors espanyols desenvolupen el primer test molecular per predir el risc de preeclàmpsia primerenca en l’embaràs
- CAMÍ DEL CLÀSSIC Flick respira una mica amb l’‘efecte Fermín’
- Rosalía plora en escoltar l’Escolania de Montserrat cantar el Virolai
- Infraestructures El Govern estudiarà restringir l’accés a Montserrat amb previsions de pluges torrencials