vi
Gran Caus Rosat 2018, el clàssic rosat de Carlos Esteva
Un vi magnífic amb esperit de vi negre i amb una gran capacitat de guarda

zentauroepp48583848 on vino190611120427
El 1990, Can Ràfols dels Caus va presentar un rosat innovador, amb color i reivindicant el raïm merlot com a protagonista. Avui, amb gairebé 30 collites elaborades, el ja ‘clàssic’ rosat de Carlos Esteva segueix fent-nos disfrutar a contracorrent, desatenent la moda d’un mar rosa pàl·lid.
Gran Caus Rosat 2018
Can Ràfols dels CausPVP: 14,60 €
Gran Caus Rosat 2018 és d’un color cirera bonic i intens. En nas és serè i definit, amb un precís perfum de maduixes, gerds i cireres fresques. En boca és ampli, globós, sàpid i amb un final extraordinàriament aromàtic en què destaquen fruites vermelles, cítrics i un refrescant toc de menta.
Notícies relacionadesUn rosat magnífic amb esperit de vi negre i amb una gran capacitat de guarda.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables