VI
Massuria 2012, vinyes velles de mencia al Bierzo
Aquest vi de Bodegas y Viñedos Mas Asturias és una explosió de fruita amb una textura sedosa

massuria-2012
José Mas Asturias va néixer a Barcelona el 1971. Va estudiar Agrònoms a Lleida, es va llicenciar en Enologia a Montpeller i va treballar durant un any a Saint-Émilion, un altre a Sud-àfrica i un tercer a Pomerol -amb la família Moueix, del mític Château Petrus- per acabar el 2005 enamorat del potencial d’El Bierzo. Va comprar 14 petites parcel·les repartides en 3 pobles plantades amb mencia de 70 anys, i el 2006 va sortir el seu primer any.
Massuria 2012
Bodegas y Viñedos Mas AsturiasPVP: 19,90 €
Massuria 2012 té un seductor perfum de fruites vermelles com la cirera picota i els gerds, amb un subtil record balsàmic i de llorer. En boca és una explosió de fruita amb una textura sedosa composta de tanins i poliments fosos amb el vi. Intens i persistent final realçat per una frescor que equilibra el conjunt.
Un 'bierzo' fantàstic.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre