‘Burgers’ i còctels
Vrutal: un restaurant vegà per a no-vegans
Aquest restaurant i bar de copes fa pocs mesos que està obert, però ja apunta que es convertirà en un nou ‘hot spot’ del Poblenou
zentauroepp55300684 onana201007190428
Torneu a mirar al Maps la direcció, rambla del Poblenou, 16. Sou al lloc correcte, tot i que la seva decoració indiqui el contrari: arquitectura industrial, bigues metàl·liques, materials de construcció i elements de fàbrica. Com el defineix l’Alessandra, sòcia, té «estètica brutal», un joc de paraules amb el nom del local, Vrutal.
És una decoració atípica per a un restaurant vegà, que acostumen a ser més verds i naturals. Però, precisament, és la clau de Vrutal: un restaurant vegà per a no-vegans.
Vaja, menjar vegà per a gent que ni s’havia pensat deixar la carn. «Aquí no t’importarà si el menú és d’origen animal, vegetal o còsmic», afirmen a Instagram.
Plats amb una «estètica molt curosa»
Tot i que van obrir el setembre del 2020, promet ser el nou ‘hot spot’ del Poblenou. Fins i tot toca fer cua si es va hora punta a provar l’especialitat de la casa: el combo còctel i hamburguesa.
«Cada sandvitx està associat a una beguda», per exemple, la ‘burger’ mexicana va amb el còctel Bright & Stormy, de mescal, llimona i sabors òbviament mexicans.
I, a més, tots els plats tenen «una estètica molt cuidada», perquè siguin igual de fotogènics que el local.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- DIUMENGE, 16.15 H. El Barça acomiada sense Pedri l’any més feliç de Flick
