«Fàcil i molt, molt bo»
VÍDEO | Las receptes fàcils de Rafuel: pasta amb gambes i llagostins
El veterà i popular ‘influencer’, amb gairebé 700.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), ens delecta cada 15 dies amb un plat senzill i saborós com aquesta pasta amb gambes i llagostins
Rafuel torna a encendre els fogons per a ‘Cata Mayor’, el canal gastronòmic d’EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica.
Cada 15 dies, el veterà i expert cuiner, ens delecta amb el seu saber fer entre fogons amb plats simples, saborosos, agraïts i exitosos fora de mida, «sempre amb productes de mercat, de quilòmetre zero i amb instruments de cuina que tots tenim a casa», com diu ell.
En aquesta entrega, prepara pasta amb gambes i llagostins.
«Un plat fàcil i molt, molt bo», avança aquest popularíssim cuiner aficionat abans de posar fil a l’agulla. I, certament, així és. El vídeo demostra que és molt senzill. I per la pinta, que està boníssim.
Amb gairebé 700.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), s’ha convertit en un dels 10 ‘influencers’ gastronòmics més importants d’Espanya, cosa que li ha permès publicar, aquest any, el llibre ‘Rafuel. Mis mejores recetas’ (Planeta Gastro).
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»