Necessita paciència
Les receptes fàcils de Rafuel: pollastre a la llimona
El veterà i popular ‘influencer’, amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), ens delecta cada 15 dies amb un plat senzill i saborós com aquest pollastre a la llimona
Rafuel torna a encendre els fogons per a ‘Cata Mayor’, el canal gastronòmic de El Periódico de Catalunya i Prensa Ibérica.
Cada 15 dies, el veterà i expert cuiner ens delecta amb el seu saber fer entre fogons amb plats simples, saborosos, agraïts i reeixits fora de mida, «sempre amb productes de mercat, de quilòmetre zero i amb instruments de cuina que tots tenim a casa», com diu ell.
En aquesta tercera entrega, prepara un pollastre a la llimona.
«Si tenim una mica de paciència ens sortirà boníssim», afirma aquest popularíssim cuiner aficionat, perquè recomana deixar la carn amb una pasta a base de mantega pomada, all, bitxo, caiena, sal i llimona reposant a la nevera 12 hores abans d’enfornar-la quatre més a 180 graus. Rafuel també fa unes patates palla fregides amb una mica d’all i bitxo per «donar-li una mica de ràbia o d’alegria».
Amb més de 600.000 seguidors a Instagram (@rafuel55), s’ha convertit en un dels 10 ‘influencers’ gastronòmics més importants d’Espanya, cosa que li ha permès publicar, aquest any, el llibre ‘Rafuel. Les meves millors receptes’ (Columna).
- Successos Detenen un jove de 18 anys com a autor de dos robatoris amb violència i intimidació a Reus
- Sector econòmic Barcelona ajusta preus en un estiu de menys despesa turística: hotels de luxe des de 183 euros
- Reunió urgent després del succés La Generalitat promet reforçar les inspeccions al camp després de la mort per calor d’un temporer a Alcarràs
- Guerra a Ucraïna Totes les claus sobre la cimera d’Alaska: on i quan serà i quins temes tractaran Trump i Putin
- L’única cullerada que has de posar a la rentadora per tenir la roba neta i estalviar en la factura de la llum