TRANSPORT PÚBLIC
TMB reforçarà el servei de metro pels actes commemoratius del 17-A
Una desena de línies d'autobús patiran afectacions entre les 9 i les 12 hores a causa de restriccions de trànsit a la Rambla i plaça Catalunya

zentauroepp34812034 barcelona 25 07 2016 verano la linea 4 del metro abarrota180706193108
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) reforçarà el pròxim dia 17 els serveis públics amb motiu dels actes convocats per commemorar els atemptats del 17 d’agost del 2017, segons ha informat aquest dimecres l’empresa.
TMB, que col·labora en la logística dels actes de reconeixement de les víctimes, ha anunciat que hi haurà afectacions temporals a una dotzena de línies d’autobús i en els accessos a l’estació de Liceu del metro de Barcelona.
Notícia: Reforç del transport públic per als actes de record dels atemptats de l'agost del 2017 https://t.co/4jC1WDhisO pic.twitter.com/y3MwMpNqVU
— TMB 👉Posa’t la mascareta! Cuidem-nos 😷 (@TMB_Barcelona) 15 de agosto de 2018
Al matí del dia 17, TMB reforçarà el servei de metro amb més trens en les línies 1, 3 i 5, així com amb més personal d’atenció i informació a les estacions del centre de Barcelona, i més efectius de seguretat.
Restriccions a la Rambla
Durant els actes, entre les 9 del matí i les 12 del migdia, hi haurà restriccions de trànsit a la Rambla i plaça de Catalunya, que afectaran les línies d’autobús que discorren per aquesta zona. Les línies afectades seran: D50, H16, V13, V15, 22, 24, 47, 52, 55, 59, 62 i 67, a més, les rutes vermella i blava del Bus Turístic també alteraran els horaris i recorregut.
En aquesta mateixa franja horària, en funció de l’afluència de públic i segons les indicacions del personal de seguretat, hi haurà tancaments temporals dels accessos a algunes estacions de metro de Liceu i Catalunya.
A més, TMB oferirà serveis especials per al trasllat de familiars de les víctimes entre els diferents escenaris previstos, l’Ajuntament, les Rambles, la plaça de Catalunya i el Palauet Albéniz.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar
- Article del conseller de Política Lingüística Un pacte per fer créixer el català, per Francesc Xavier Vila
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- Nou decret El Govern ajorna la pujada de la taxa turística pendent del suport dels Comuns
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns