EVACUATS 80 PACIENTS
Controlat un incendi a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona
Els Bombers de Barcelona han donat per controlat un petit incendi que s'ha declarat aquesta tarda en una torre de refrigeració de l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona i que ha obligat a desallotjar preventivament uns 80 malalts d'Urgències.
El foc s'ha originat cap a les 15.30 hores a causa d'una espurna sorgida dels treballs de soldadura que s'estaven portant a terme en una sala en desús, exterior a les instal·laciones de l'àrea de traumatologia, situada rere la part central de l'hospital, segons han informat fonts municipals.
Evacuació a Urgències
L'incendi, que ha cremat uns 100 metres quadrats de superfície, no ha causat ferits, encara que sí una gran fumera, raó per la qual la direcció del centre sanitari ha optat per evacuar de manera preventiva uns 80 pacients que es trobaven a Urgències i per traslladar altres malalts amb problemes respiratoris d'altres plantes del centre.
La Guàrdia Urbana, per la seva part, ha acordonat el recinte, al qual només ha deixat accedir als vehicles d'emergències.
"Garantida la lliure circulació" per l'hospital
Notícies relacionadesEn un comunicat, l'hospital ha assenyalat que "en cap moment han patit cap risc ni pacients ni professionals".
Així mateix, ha assegurat que "està garantida la lliure circulació de pacients i familiars pel recinte hospitalari i que tots els serveis funcionen amb total normalitat".
- «Vam mirar de treure els nostres diners però ja no va ser possible» Unes 30 famílies de Tarragona i Barcelona denuncien una «estafa» de dos milions d’euros a càrrec d’un grup inversor
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Accident a Mallorca Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- EL NINOT DE MODA 48 hores d’espera per un Labubu
- Consells científics El cervell necessita entre 8 i 14 dies per desconnectar per vacances: «Descansar no és un caprici, és una necessitat psíquica»
- CONTEXT Perdedors i guanyadors
- La guerra comercial Pol Morillas, director del ‘think tank’ CIDOB: "Europa ha de teixir vincles amb molts tipus d’actors internacionals"
- Espanya perd competitivitat davant Mèxic, l’Índia i Turquia
- El Govern català prepara un nou pla d’estímul de l’exportació
- L’ofensiva aranzelària de Trump enfonsa el dòlar i espanta la inversió