L'ACTUALITAT BLAUGRANA
Neymar lluirà el dorsal número 11
Els aficionats han sabut la notícia a través de la megafonia de la botiga del Barça

Neymar, durant la seva presentació al Camp Nou, amb una samarreta sense dorsal. /
Confirmat:Neymar lluirà l'11a la seva samarreta. Curiosament, ni el nou fitxatge blaugrana ni elBarça han estat els encarregats de donar la notícia: els aficionats ho han sabuta través de la megafonia de la botiga de l'estadi.
També és cert que, després de la marxa deThiago Alcántara --antic propietari del dorsal-- al Bayern, més que una elecció era un secret de domini públic, ja que l'estrella brasilera ja va portar aquest número al Santos. El 10, amb què va disputar laCopa Confederacions i l'amistós que el va enfrontar aLeo Messi a principis de juliol a Lima, és intocable, perquè pertany, precisament, a l'astre argentí.
Ara falta saber qui es quedarà amb el 7, que ha deixat lliureDavid Villa. El davanter asturià portarà el 9 a l'Atlètic, perquè el 7 té propietari: Adrián. "No li he volgut prendre el número a ningú. Si Adrián m'hagués ofert el 7, li hauria dit que no. El més just és que el porti ell, s'ha guanyat el dret a tenir-lo", va declarar en la seva presentació com a nou jugador blanc-i-vermell. Al Barça, aquest número pot acabar en mans dePedro, que per ara llueix el 17.
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Estalvi Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Investigació Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Efemèride Blanquejar Hitler 80 anys després
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Equipament Glòries posa a prova la complicada convivència entre ciclistes i vianants
- Cita destacada BCN es bolca amb les Setmanes de l’Arquitectura
- Àrea natural El delta del Llobregat aposta pel turisme sostenible
- FESTIVAL DEL 26 DE JUNY AL 4 D’AGOST El Grec obre etapa amb Leticia Martín al davant i aposta per més música i teatre