'GAVILANES', LA NOVA SÈRIE D'A-3
El 'TTD' ho explica tot sobre la sèrie que adapta a la realitat espanyola 'Pasión de gavilanes'
Antena 3 TV estrena dilluns que ve, dia 19,Gavilanes, una sèrie setmanal encapçalada per Rodolfo Sancho que adapta a la realitat espanyola el culebró colombiàPasión de gavilanes, que la mateixa cadena de Planeta va estrenar fa cinc anys.Teletodo(TTD), el suplement de televisió d'EL PERIÓDICO, dedica demà, dissabte, un ampli reportatge al nou serial, en què explica tots els detalls del rodatge.
Antena 3 TV va estrenar l'original el juny del 2005 i elsesparversvan aconseguir rapinyar a poc a poc l'audiència fins a aconseguir un èxit creixent, que culminaria el 19 de gener del 2006 amb l'emissió del capítol final. La cadena el va col·locar en horari nocturn de màxima audiència i va reunir 5.282.000 seguidors, amb una quota de pantalla del 27% (664.000 fans i un 22,8% a Catalunya).
En aquesta ocasió, un Rodolfo Sancho acabat de sortir del paper de capellà aLa señora; una Carme Elias premiada amb un Goya pel seu paper a la pel·lículaCamino; i Diana Palazón, una de les doctores més atractives i simpàtiques d'Hospital Centrales troben al capdavant d'un ampli repartiment que completen dues guapes actrius, Claudia Bassols i Alicia Sanz, i dos atractius actors, Roger Berruezo (Martín, aÁguila Roja) i Alejandro Albarracín.
Primer salt a la ficció de Gestmusic
Com passa en la trama original, alsGavilanesa l'espanyola hi ha tres germans i tres germanes, condemnats a trobar-se. Els primers, pertanyents a la família Reyes, busquen venjar la mort de la germana petita, que s'ha enamorat del pare madur de les segones, les germanes Elizondo. Pel mig, un accident que podria ser un assassinat. I després, amors, gelosia, disputes, algun toc de comèdia i el toc maquiavèl·lic de la rica viuda Elizondo, paper que encarna la catalana Carme Elias.
Notícies relacionadesLa producció és el primer salt a la ficció en molts anys de Gestmusic, l'empresa delsextrincosToni Cruz i Josep Maria Mainat, creadora d'èxits comOperación triunfo,¡Más que baile!iBuscant La Trinca. La productora executiva és Amparo Miralles, responsable de lesCrónicas marcianasde Xavier Sardà i de¿Y ahora qué?, l'espai d'humor de Josema Yuste i Florentino Fernández.
El director de la sèrie és Jesús Font, conegut realitzador d'El comisario,Todos los hombres sois iguales,MIRi13 anys i un dia, entre altres, que aporta la seva experiència i èxits.
- Vacances Missatge urgent de la policia pel que està passant amb les persianes a les segones residències i pisos que passen moltes hores buits
- PAU 2025 ¿Què se n’ha fet de l’Eric i el Pau, els dos alumnes que van treure la millor nota en la selectivitat de l’any passat a Catalunya?
- Fruit d’un acord amb el Govern estatal Catalunya ‘busca’ funcionaris per als seus ajuntaments: comença la selecció de 218 places
- Homenatge a Casa Leopoldo
- Previsió de l’Aemet Torna la calor: els termòmetres pujaran a partir d’aquest dijous a tot Espanya i arribaran de nou a màximes de 40 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Estat autonòmic Sánchez accelera les transferències a Euskadi mentre continua aturada la delegació d’immigració a Catalunya
- Festival Una epopeia de soroll atonal a l'hora del vermut: així s'inaugura el Primavera Sound a 6 quilòmetres del Fòrum
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg