NOVA SÈRIE

'90-60-90': A-3 puja a la passarel·la

Ana Rujas i Esmeralda Moya.

Ana Rujas i Esmeralda Moya.

1
Es llegeix en minuts

Els secrets del món de la moda amb una història d'amor gairebé impossible són els ingredients de90-60-90. Diario secreto de una adolescente, que Antena 3 estrena dilluns que ve dia 7, amb l'emissió de dos episodis. Format i títol són hereus de700 euros, diario de una call girl, producció que la cadena privada va emetre l'estiu passat amb notable èxit d'audiència (una mitjana de 2.133.000 teleespectadors i un 17,3% de quota de pantalla).

La prostitució de luxe deixa pas aquí a les passarel·les, amb temes com la bulímia, l'anorèxia, la falta d'escrúpols i les addiccions com a part destacada de la història. “La moda és un món molt atractiu per a tots els joves”, ha indicat el creador de la sèrie, David Castillo, a propòsit de l'elecció de l'argument. "Hem intentat acostar-nos a la realitat, encara que és un món molt més cruel del que mostra la sèrie en si", ha afegit Jaume Banacolocha, productor executiu, sobre les trames.

Noms veterans

Al llarg de 16 episodis,90-60-90mostra les aventures de Mel (Esmeralda Moya), una noia de 16 anys a qui un accident deixa òrfena de mare i que es veu en l'obligació de buscar feina per tirar la seva família endavant. La seva amiga África (Ana Rujas) la submergirà en el negoci de la moda. Allà coneix Bruno (Jesús Olmedo), un atractiu fotògraf de 41 anys, separat i amb una filla de la mateixa edat que Mel. Entre ells sorgirà la química i el conflicte.

Notícies relacionades

Amb la parella protagonista també destaquen en el repartiment noms veterans com Assumpta Serna, que interpreta Chantal, la propietària de l'agència de models; Eduardo Velasco (El internado), que és Abe, marit de Chantal i cercatalents, i Marta Marco (Ventdelplà), com a Norma, la millor amiga de la mare de Mel.

Els creadors de la sèrie han explicat que, en el procés de caracterització i perfil dels personatges, s'han pres referències reals com el fotògraf Oliver Zahm i la directora de Vogue Paris, Carine Roitfeld. La producció, dirigida per Joan Noguera (Amar en tiempos revueltos), també compta amb l'assessorament del fotògraf Reto Holmes i de Blanca Jiménez de la Hoz, exdirectiva d'Ellea Espanya.