Mediterràniament
Quim Gutiérrez, Georgina Amorós i Biel Juste protagonitzen l'anunci d'estiu d'Estrella Damm
El curtmetratge està protagonitzat per Quim Àvila, Pol Hermoso, Ariadna Llobet, Blanca Parés i Albert Salazar, acompanyats de Quim Gutiérrez, Georgina Amorós, Biel Juste i Joan Margarit

Quim Gutiérrez en El mateix de sempre /
Ja és estiu gràcies a Estrella Damm. La marca de cervesa catalana ha donat la benvinguda un any més a l'època estival amb la seva nova campanya, 'El mateix de sempre', l'anunci que han presentat aquest 2025 dins de la seva campanya Mediterràniament, obra del creatiu Oriol Villar, que ja suma fins a 17 anuncis. La campanya ret homenatge "als estius de sempre i aquells petits plaers que ja formen part de la nostra manera de viure", segons ha informat Estrella Damm.
L'anunci explica la història de cinc amics que decideixen tornar a passar les vacances junts fent 'el mateix de sempre': amb les mateixes persones, a la mateixa llar, a les mateixes platges i fent els mateixos plans de cada any. És en aquesta quotidianitat on troben alguna cosa extraordinària i estreten els seus propis vincles amb les seves noves experiències. "Les vivències es renoven, els llaços es reforcen i, any rere any, reviuen tot un univers d'emocions i records compartits que converteixen l'estiu en molt més que una estació de l'any", detallen des de l'empresa cervesera.
Un any més, Estrella Damm homenatja així l'estil de vida, la cultura, la gastronomia i els paisatges del Mediterrani. L'anunci es va rodar a les illes Balears, en concret, a Menorca, en localitzacions com la plaça de la Constitució de Maó o una finca ubicada prop de Binissafullet, durant el passat mes de maig.
Nous protagonistes
Notícies relacionadesEn aquesta ocasió, el curtmetratge està protagonitzat pels joves intèrprets Quim Àvila, Pol Hermoso, Ariadna Llobet, Blanca Parés i Albert Salazar, acompanyats de dos dels actors catalans del moment, Quim Gutiérrez (que va protagonitzar el 2015 'Vale', el primer curtmetratge de la marca) i Georgina Amorós, i dels fundadors de la marca de joieria masculina TwoJeys, Biel Juste i Joan Margarit.
El director del curtmetratge és Nicolás Méndez, de la productora CANADA, que està darrere de videoclips d'artistes com Rosalía, Travis Scott i Camila Cabello. Per la seva banda, Josep Montero (d'Oques Grasses) i Rita Payés han estat els encarregats de posar música a l'espot amb una versió del tema 'Another Sunny Day', de la banda escocesa Belle and Sebastian, en una cançó produïda per a l'ocasió per Arnau Vallvé. La cançó ja està disponible a totes les plataformes.
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Educació Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"
- La nova Casa Blanca Trump eleva més la tensió amb una desfilada militar
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- Evento El Rei presideix el 50è aniversari de la Fundació Mapfre i destaca la seva contribució a l'educació, la investigació i la cultura
- Nits de cine El plaer de disfrutar d’una pel·li a l’aire lliure
- Patrimoni Patum, el ritme únic de la festa de Berga
- Ruta amb bicicleta Un itinerari que uneix el Ripollès i la Garrotxa
- CATA MAYOR Coratge a la nova Mesa del Chef