entrevista amb l'Actriu
Teresa Hurtado de Ory: "Interpretar Marisol ha sigut un regal"
L'actriu sevillana encarna la Marisol adulta en un telefilm sobre l'artista. A-3 emet aquesta nit la segona i última entrega.

IDEES CLARES 25 ANYS NASCUDA A SEVILLA NOMINADA A UN GOYA PER ’ASTRONAUTAS’ VA SORTIR A ’CUENTA ATRÁS’ (CUATRO) /
ANTENA 3 TV / 22.00
--Donar vida a Marisol. Això és tota una responsabilitat, ¿oi?
--Sí, però també un regal. Em vaig sentir molt il.lusionada. És una gran oportunitat fer un personatge així.
--¿Coneixia per endavant el treball de Pepa Flores?
--¡Qui no coneix Marisol!Cine de barrioi altres programes han fet molt perquè moltes generacions sàpiguen qui és.
--¿Què és el que li agrada més de l'artista malaguenya?
--L'època que faig jo, entre els 21 i els 27 anys. Tenia una força increïble i una valentia per poder sortir del que era la seva vida des dels 11. Deu ser molt dur dir "Fins aquí", i ser conseqüent amb això.
--¿Es queda amb la seva faceta d'actriu o amb la de cantant?
--Com a actriu m'agrada molt. Quan va aparcar el paper de Marisol i va començar a fer de Pepa Flores em va semblar una actriu increïble. ALos días del pasadofa un treball magnífic. Va demostrar que era molt més que la nena prodigi.
--¿Hi té alguna cosa en comú?
--¡Tant de bo! Vaig començar de molt joveneta, però la seva era una altra època. A ella la van explotar al màxim com la gallina dels ous d'or, sobretot en la vida privada. En moltes coses no tenim res a veure.
--¿Li hauria agradat parlar amb Pepa Flores per fer aquest paper?
--Sí, però tenint en compte la decisió que va prendre, reconec que ha sigut molt conseqüent. Després de 25 anys m'estranyaria molt que comencés a parlar ara.
--¿Com va preparar la seva interpretació?
--Vaig repassar moltes entrevistes i gairebé tots els seus films (alguns estan descatalogats), i sobretot els de la meva època.Un rayo de luzera el primer: que una nena d'11 anys actuï amb aquella desimboltura és impressionant.
--Però sembla que a ella li va passar factura. Ser nen prodigi deu tenir els seus inconvenients, ¿no creu?
--Depèn de qui tinguis al voltant. És molt important tenir uns pares i una família que et mantinguin al marge. Ets un nen, i els nens han de jugar. No és natural portar una vida d'adult.
--¿Vostè canta al telefilm?
--Faigplaybacki ballo. Vaig fer una obra de teatre,Las cuñadas, en què cantava i ballava. No ho faig gaire bé, però m'agrada molt.
--¿Què li ha aportat Marisol?
--He disfrutat i he après molt, com enfrontar-me a un personatge difícil i viu, que tothom té al cap.
Notícies relacionades--¿Què li va resultar més complicat de la gravació?
--Ficar-me en la vida d'una nena que era coneguda quasi mundialment i com havent viscut tot això es va fent a si mateixa amb el pas dels anys.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs davant l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons. Els va pressionar més i va dir: a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Higiene bucodental Com eliminar la tosca de les dents a casa: el truc dels dentistes