Contratemps aparatós
Carme Chaparro presenta ‘Los teloneros’ després de «trencar-se el genoll»: «Ara vaig a l’hospital»
La presentadora de Cuatro ha acudit a urgències després de l’emissió del programa

Carme Chaparro ha patit un contratemps a escasses hores de presentar ‘Los teloneros’, l’informatiu d’humor de Cuatro a què es va incorporar la setmana passada. Tot i que la periodista ha intentat dissimular el que li havia ocorregut, Miguel Lago i Antonio Castelo han volgut que l’audiència s’assabentés de l’estat en el qual la seva companya estava conduint el programa.
Quan la presentadora anava a introduir un dels temes del dia, Lago l’ha tallat per informar del que havia passat. «Tenim una notícia d’última hora. Una important periodista d’aquesta casa s’ha partit un genoll i tot i així està fent el programa en directe», ha revelat l’humorista mentre Carme es posava la mà a la cara amb un riure nerviós.
Notícies relacionadesCastelo ha volgut deixar clar que no estaven fent broma: «Això va totalment de debò. La Carme s’acaba de trencar el genoll». «Això ho feu perquè m’aixequi», ha dit ella mentre intentava mostrar l’embenat que s’havia posat a la zona per alleujar el dolor. «Ja heu espantat la meva mare, que no m’ha donat temps de trucar-li. Mama, estic bé, ara vaig a l’hospital».
A ver qué es.
— Carme Chaparro 🌈 (@CarmeChaparro) 22 de octubre de 2021
De momento, tiene el tamaño de mi cabeza.
Voy al hospital y os cuento.
Y, efectivamente, mi madre se ha enterado por la tele y se ha asustado. https://t.co/VD3utMMlul
La Carme ha acudit a urgències una vegada finalitzada l’emissió de ‘Los teloneros’, tal com ha explicat a les seves xarxes socials. «A veure què és. De moment, té la mida del meu cap. Vaig a l’hospital i us ho explico. I efectivament, la meva mare s’ha assabentat per la tele i s’ha espantat», ha escrit a Twitter.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Cinema ‘Sîrat’, ‘Romería’ i ‘Sorda’, preseleccionades per als Oscars
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Escalfament global Es desintegra l’iceberg més gran del planeta, de la mida de Mallorca
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari