Ressaca blanca

La roda de premsa de Florentino Pérez incendia les xarxes i les tertúlies: de l’“emperador” d’Évole als "tocs dictatorials" de Barceló

La compareixença del president del Real Madrid, en què va negar la seva dimissió i va anunciar eleccions, va provocar una onada de reaccions entre periodistes, polítics i programes esportius.

Florentino Pérez, Jordi Évole y Àngels Barceló

Florentino Pérez, Jordi Évole y Àngels Barceló

1
Es llegeix en minuts
Carlos Merenciano

La inesperada roda de premsa que Florentino Pérez va fer ahir no va acabar a Valdebebas. La seva compareixença, en què va anunciar eleccions al Real Madrid, va descartar dimitir i va carregar contra diversos mitjans i periodistes, es va convertir ràpidament en un dels temes més comentats del dia a les xarxes socials i les tertúlies esportives. El president blanc va deixar frases com "m’hauran de fer fora a trets" i va defensar que continuarà al capdavant del club si els socis tornen a donar-li suport.

Una de les reaccions més compartides va ser la de Jordi Évole, que va resumir l’escena amb una ironia dirigida al poder intern del dirigent madridista. "I l’emperador va dir: Aquesta tarda faré una roda de premsa. I ningú va ser capaç de dir-li que no a l’emperador", va escriure el periodista a les xarxes. També Gabriel Rufián va deixar la seva lectura amb una frase breu: "Això de Florentino ho fas amb la IA i no et surt".

Notícies relacionades

A la ràdio, Ángels Barceló no ha pogut ser més clara: "Va ser una roda de premsa delirant en què era incapaç de filar un discurs més enllà de mostrar tota la seva prepotència, masclisme i deixar tocs dictatorials en la gestió d’un gran club", va afirmar la periodista, arribant a qualificar la convocatòria d’"esperpent".

El programa 'Malas lenguas' no es va quedar enrere, i va ser Sarah Santaolalla qui va deixar palès el poder de Florentino Pérez en la societat espanyola: "Florentino es pot carregar periodistes, mitjans de comunicació, empresaris i polítics. Per això els polítics confraternitzen amb Florentino, perquè ell té més poder ara mateix que el President del Govern".